08
MAY

Rónj Taofel: van experiment tot innovatie

Wie op woensdag 12 april even binnen gluurde bij restaurant George’s zag een grote groep professionals met spanning wachten op een grootste onthulling. . Weken van stiekeme ritjes en geheime bijeenkomsten zijn er voor die onthulling aan voorafgegaan. Nu is het moment daar: Rónj Taofel is uitgegroeid van een succesvol experiment naar een een opzichzelfstaand merk!

Rónj Taofel is ooit als experiment opgezet door een groep ambitieuze Stadsmakers van Stadslabs Sittard Geleen. Na vele edities van Rónj Taofel is het experiment inmiddels uitgegroeid tot een succesvol maandelijks evenement waarbij je samen met andere professionals samenkomt in een intieme, laagdrempelige setting. Elke editie kwamen we een stapje dichterbij het evenement zoals deze er nu uitziet. En dan is de tijd aangebroken om een nóg grotere stap te nemen in de professionalisering van het evenement: een nieuwe branding.

“Hoe gaaf is het om onze nieuwe branding te presenteren aan zo’n prachtige groep mensen? Het nieuwe logo en alles wat daarbij hoort, weerspiegelt op een sprankelende wijze onze visie. Het is een dynamische branding die onze evenementen nog inspirerender en kansrijker maken. Tegelijkertijd wordt de informele en gezellige sfeer behouden waar Rónj Taofel om bekend staat”.

De nieuwe website en bijbehorende communicatiemiddelen zijn een belangrijk onderdeel van onze nieuwe visuele identiteit. Met deze nieuwe branding hopen we nog meer mensen aan te spreken en Rónj Taofel verder te laten groeien als hét culinair-zakelijke evenement van Sittard-Geleen voor professionals uit de buurt en ver daarbuiten..

Zien wij jou bij de volgende editie?
Bezoek onze website en social media-kanalen om de nieuwe branding van Rónj Taofel te bekijken en te ervaren wat deze culinair-zakelijke ervaring zo uniek maakt. Mis deze kans niet om nieuwe connecties te leggen en te genieten van heerlijk eten in een intieme en laagdrempelige setting.

More to Explore